sollictatie versado

Administratief Medewerker Urenadministratie

Sevenum

Heb jij een scherp oog en ontgaat jou niets? Houd jij van een strakke administratie en ga je niet naar huis voordat deze klopt? En draag je graag bij aan een soepele salarisuitbetaling voor de werknemers? Lees dan snel de gehele vacature voor medewerker urenadministratie hieronder!

Over de baan

  • Full time of Part time
  • € 2718+ maandsalaris
  • Mbo
  • Geen rijbewijs nodig
Direct soliciteren
Omschrijving

Over de vacature

Onze opdrachtgever is ooit begonnen met het kweken en snijden van groenten in zijn eigen achtertuin. Ondertussen is het bedrijf uitgegroeid tot een van de koplopers op het gebied van versproducten. Ze verwerken dagelijks duizenden kilo’s aan grondstoffen om zo de schappen in de winkels vol te leggen met verse producten, van fruitsalades tot aan complete maaltijdsalades tot aan voorgesneden groenten. Hun missie is om gezond eten makkelijk te maken voor iedereen.

Ter ondersteuning van de HR-afdeling, zijn ze op zoek naar een gedreven medewerker urenadministratie. In deze functie zorg je er, samen met je team, voor dat de urenadministratie er picobello uitziet. Jij bent de laatste controlepost voor de salarisuitbetaling, dus het is belangrijk dat geen fout aan je oog ontsnapt. Je verwerkt zowel de uren van interne werknemers, maar ook van alle uitzendkrachten. Het is dus belangrijk dat je makkelijk schakelt tussen de verschillende stromen informatie en goed het overzicht bewaard. Natuurlijk sta jij ook klaar voor collega’s van je team of de werkvloer wanneer ze een vraag hebben. Zodra je een klokfout ziet, onderneem je meteen actie en los je deze met gemak op. Aan het einde van de maand zorg je ervoor dat alle informatie klopt en iedereen het juiste salaris uitbetaald krijgt.

Dit ga je doen

  • Controleren van dag- en weekoverzichten en facturen.
  • Je lost klokfouten en ontbrekende gegevens met gemak op.
  • Je verzorgt wekelijks overzichtelijke rapportages richting de uitzendbureaus.
  • In de gaten houden van de tarieven van de uitzendkrachten en verwerkt eventuele wijzigingen meteen.
  • Eventuele naverloning correct regelen
  • Je zorgt ervoor dat alle informatie up to date is door contact te houden met collega's, uitzendbureaus en andere stakeholders.

Dit bieden wij

  • Je krijgt een mooi salaris tussen €2.718,- en €3.207,- afhankelijk van ervaring.
  • Reiskosten vanaf 10km met een max van 30km enkele reis.
  • Je komt terecht in een leuk team, waar je mogelijkheden tot ontwikkeling en doorgroeien krijgt.
  • Bij wederzijdse tevredenheid is er zicht op een vast contract.

Dit vragen wij

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau en hebt een administratieve achtergrond.
  • Excel kent geen geheimen voor jou, je weet alle ins en outs.
  • Je hebt kennis van ATPS.
  • Je hebt ervaring met tijdsregistratie. Ben je bekend met CAO's en wet- en regelgeving? Dan is dat een pré.

Solliciteer op deze functie
De procedure

Dit gaat er gebeuren

1
Solliciteren Jij hebt een leuke vacature gezien. Top. Solliciteren kan via het formulier onderaan deze pagina.
2
Telefonisch contact We hebben jouw sollicitatie ontvangen! Mooi. We pakken meteen de telefoon, om jou alvast een paar vragen te stellen.
3
Kennismakingsgesprek Je mag op kennismakingsgesprek komen! Wij zijn benieuwd wie jij bent. En jij bent natuurlijk ook benieuwd wie wij zijn! Nu is er alle ruimte om vragen te stellen.
4
Aan de slag Wij zijn enthousiast en jij ook. Als er een passende opdracht voor je is, krijg je alle informatie en kun je snel beginnen. Zo niet, dan gaan we hard voor je op zoek. Je hoort van ons als we een mooie klus hebben gevonden!
Contact

Vragen over deze vacature?

Sandra Heukels

Intercedent