sollictatie versado

Customer Service Representative

Sittard

Ben jij iemand met een passie voor klantenservice? Hou je ervan om met mensen te communiceren en ben je altijd op zoek naar manieren om te groeien en jezelf te ontwikkelen? Nou, dan hebben we goed nieuws voor je! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en ondernemende persoon om ons team te versterken als Customer Service Representative.

Over de baan

  • Full time
  • € 2200+ maandsalaris
  • Mbo
  • Rijbewijs B nodig
Direct soliciteren
Omschrijving

Over de vacature

Waarom zou je voor deze uitdaging moeten kiezen? Als Customer Service Representative bij onze opdrachtgever ben jij degene die onze internationale klanten als eerste te woord staat. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat onze service van topkwaliteit is en werk je constant aan manieren om deze nog beter te maken. Het mooie is dat je echt een verschil kunt maken!

In deze rol ben jij de spil in ons streven naar tevreden klanten. Of het nu gaat om het helpen van klanten via telefoon of e-mail, het beheren van zendingen in ons geavanceerde transport management systeem, of het onderhouden van belangrijke contacten met partners – jij bent degene die het verschil maakt in ons succesverhaal.

Als jij een passie hebt voor klantenservice en anderen kunt inspireren, dan ben jij de persoon die we zoeken. Jij bent iemand die graag samenwerkt, proactief is en pas tevreden is als de klant tevreden is. Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels, en het zou geweldig zijn als je ook al wat kennis hebt van transport en logistiek. Klinkt dit als jou? Dan ben je perfect voor de rol van Customer Service Representative op Maastricht Airport.

 Als customer service representative  in Maastricht Airport, ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze internationale klanten. Je bewaakt samen met jouw team de kwaliteit van onze dienstverlening en zoekt continu naar manieren om deze te verbeteren. Jij werkt eraan mee!

 

Dit ga je doen

  • Boeken van zendingen, monitoren van zendingen en door de klant op de hoogte te houden over de status van hun zendingen.
  • Invoeren van klantcontacten en zendingen in ons transport management systeem. Jij bent vanaf het eerste klantcontact tot aan de facturatie in de lead.
  • Onderhouden van contacten met integrators, koeriersbedrijven en carriers.
  • Naleven van de wensen en eisen van de klant, in combinatie met de daarvoor geldende veiligheids- en milieuvoorschriften. 

Dit bieden wij

  • Een aantrekkelijk salaris op basis van je ervaring (tussen €2200,- en €2800,-).
  • Een professionele en informele werkomgeving waar jouw inbreng telt.
  • Een extra maandsalaris als waardering in november.
  • 24 vakantiedagen, 4 adv-dagen en 8% vakantiegeld.
  • Een goede pensioenregeling, waarvan een deel premievrij.

Dit vragen wij

  • Passie voor het vak! Dit weet je ook op jouw collega’s en onze klanten over te brengen.
  • Je bent een teamplayer, bent proactief en bent pas voldaan wanneer de klant tevreden is. 
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
  • Bij voorkeur reeds enige kennis van transport en/of logistiek. 
  • Verder is het natuurlijk belangrijk dat jij je bij ons thuis voelt. Dat gaat zeker goed als je graag doorpakt, lef hebt en mee wil groeien. 

Solliciteer op deze functie
De procedure

Dit gaat er gebeuren

1
Solliciteren Jij hebt een leuke vacature gezien. Top. Solliciteren kan via het formulier onderaan deze pagina.
2
Telefonisch contact We hebben jouw sollicitatie ontvangen! Mooi. We pakken meteen de telefoon, om jou alvast een paar vragen te stellen.
3
Kennismakingsgesprek Je mag op kennismakingsgesprek komen! Wij zijn benieuwd wie jij bent. En jij bent natuurlijk ook benieuwd wie wij zijn! Nu is er alle ruimte om vragen te stellen.
4
Aan de slag Wij zijn enthousiast en jij ook. Als er een passende opdracht voor je is, krijg je alle informatie en kun je snel beginnen. Zo niet, dan gaan we hard voor je op zoek. Je hoort van ons als we een mooie klus hebben gevonden!
Contact

Vragen over deze vacature?

Jacques Wilbers

Accountmanager